Hoe kunnen we je helpen?
Table of Contents
< All Topics

Agenda toevoegen in Outlook

Agenda toevoegen in Outlook

  1. In de Agenda klik op agenda toevoegen

  2. Klik in de groep Agenda toevoegen op Gedeelde agenda openen
  3. Typ een naam of Klik op Naam.. om een naam in het adresboek te selecteren.

De gedeelde agenda wordt weergegeven naast eventuele andere agenda’s die al in de weergave zijn geopend.

Wanneer je een gedeelde agenda voor het eerst opent, wordt de agenda toegevoegd aan het mappenvenster. Als je de gedeelde agenda later opnieuw wilt raadplegen, kun je in het mappenvenster op de agenda klikken.

Als de persoon van wie je de agenda wilt openen je hiertoe niet heeft gemachtigd, verschijnt in Outlook een bericht dat je om een machtiging moet vragen. Als je op Ja klikt, wordt automatisch een e-mailbericht geopend waarin je een aanvraag kunt doen om te delen. In dit bericht vraag je de andere persoon om zijn of haar agenda met jou te delen en kun je aangeven dat je jouw standaardagenda ook met hem of haar wilt delen.